طرز تهیه هات داگ پنیری لذیذ و خوش طعم در خانه

  • ۰۹:۱۷

هات داگ نوعی ساندویچ گرم می باشد که با انواع چاشنی مانند پیاز، سس گوجه فرنگی، و پنیر و سس خردل و … به دست می آید، که هات داگ مرغ، هات داگ تنوری و هات داگ پنیری بیشتر مورد محبوبیت عموم قرار گرفته شده است.

مواد مورد نیاز

  • به مقدار نیاز پنیر چدار
  • چهار یا پنج عدد سوسیس هات داگ
  • چهار یا پنج عدد نان ساندویچ
  • یک چهارم قاشق غذاخوری پودر سیر
  • صد گرم کره
  • فلفل به میزان نیاز

روش تهیه هات داگ پنیری خوشمزه

طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه

کره را مدتی قبل از شروع کار از یخچال بیرون آورده باشید، تا با دمای اتاق یکسان شود، اکنون نان ها را از میان باز نمایید، برای هات داگ می توان از انواع نان ساندویچی تنوری، باگت و یا نان ساندویچی گرد، و یا لواش بهره برد.

پودر سیر، کره و مقداری فلفل با هم ترکیب نموده و مواد را به سطح بیرون نان را می مالیم، سوسیس های هات داگ را می توانید به انواع روش ها کباب نمایید، یا قدری کره داخل ماهیتابه میگذارید تا آب شود، سپس دو سر سوسیس ها را با چاقو نموده و بر دورتادور سطح آن شیارهای نازکی ایجاد می نمایید، و درون ماهیتابه با کره، البته با حرارت ملایم سرخ می کنید.

وقتی مرحله سرخ کردن هات داگ ها به خوبی پیش رفت و تمام آن ها به خوبی پخته شدند، هات داگ ها را از برش طولی زده و بعد از مالیدن پنیر بر روی نان، داخل نان بگذارید و دوباره پنیر بر روی هات داگ ها بگذارید.

طریقه تهیه هات داگ پنیری با چاشنی های خوش طعم

پیازچه و خیارشورها را نیز خرد نموده و بر روی پنیر بگذارید و در نهایت ساندویچ ها را که آماده شده را با ماهیتابه بر روی حرارت پایین و آرام قرار داده و با درب ماهیتابه روی آنها را بپوشانید تا پنیر به خوبی ذوب گردد.

هات داگ پنیری را با سلیقه خود میزان و نوع سس را انتخاب نموده و ساندویچ را با چاشنی سس تزیین نموده و طعمی بینظیر به آن ببخشید.

طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه با نان ساندویچ

هات داگ ساندویچی می باشد که از ترکیب سه مواد اصلی پنیر و نان و سوسیس به دست می آید و با چاشنی های مختلفی مانند خیارشور، گوجه و پیازچه کامل می شود و با سس های مختلف ظاهری زیبا به دست می آورد که البته خوبی طعم آن را نیز دوبرابر می نماید، در این متن آموزش طرز تهیه هات داگ پنیری را داشتیم، امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

منبع : آرگا

  • ۸۵۵
سورنا قادری

سلام !!

وبلاگ خوبی دارید . 

لطفا وبلاگ ما رو هم ببینید و دنبال کنید . 

hamdamha.blog.ir

تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی